onsdag 18 mars 2009

Trötthet.

Trött som en åsna med världens träningsverk städade jag och Emma ur gammla lägenheten idag. Suck vad jobbigt det var. Men nu är det gjort iaf. Gnuggat i varenda hörn och torkat varenda skåp skinande rent. Tack söta Emma för hjälpen.
Efter det var det bara att hem och röja undan lite eftersom mamma och pappa skulle komma på middag. Mamma hade gjort skink&ostpaj. Godaste pajen någonsin. Jag stod för efterrätten som blev blåbärs/hallonpaj med vaniljsås.

Nu sitter man här fortfarande skit trött med världens träningsverk och dessutom mätt som en gris.
Imorgon ska jag jobba sen träna spinning + core. Måste skaffa mig en bättre bikinkropp nu. Bättre sent än aldrig va?! Nä men lite muskler på min taniga kropp skulle inte sitta helt fel. Är så klen och spinkig. Måste pumpa upp mig lite så blir jag säkert både piggare och starkare.

Milton har någon slags trötthetsperiod nu. Vet inte vad det är med honom. Kanske är det bara en av alla miljoner perioder barn har, kanske är det mycket nu för honom med flytten och så, kanske mår han inge bra, kanske är det våren som är på väg..... ja jag vet faktiskt inte. Kanske man borde gå och ta lite prover eller något för att se vad som är fel. Kanske nojar jag mig alldeles för mycket i onödan. Men som förälder blir man lätt orolig och vill sitt barn det allra bästa. Vill att han ska bara glad och pigg. Varit alldeles för mycket skrik, grin och trötthet nu från hans sida. Man tappar krafterna själv. Tålamodet sjunker för varje dag. Men dem har inte sagt något om att han skulle ha varit annorlunda på dagis eller så. Vi får väl se hur det fortsätter.

Inga kommentarer: