tisdag 3 mars 2009

Tips tack!!

Ojojoj vad det smattrade på bra idag när jag fick min rygg ännu en gång knäckt. Så himla skönt nu efteråt. Nu gäller det att göra alla övningar hemma också så att det blir bra på riktigt. Måste verkligen få bukt på min stackars rygg nu innan det är försent. Innan jag blir gravid nästa gång vore bra annars blir det nog problem. Gick upp 27 kilo med Milton och om jag går upp lika mycket nästa graviditet kommer inte min rygg hålla som den håller på att krångla nu.

Älskling har varit ledig idag från jobbet. Behövde hjälpas åt med packningen här hemma. Bästis var här också och hjälpte Robin medans jag var borta hos kiropraktorn. Nu ser det verkligen hemskt ut . Går knappt att röra sig. Kartonger precis överallt. Inga gardiner, inga hyllor och allmänt trist. Ska bli så skönt att flytta.

Åkte och hämtade tapeterna som vi hade beställt. Kommer verkligen bli bra tror jag. Dem var skit snygga. Vill bara sätta upp dem nu och flytta på en gång. Inreda alla rum och få massa utrymme. Milton kan få stöka till hur mycket han vill i sitt egna rum och jag och älskling får vårt sovrum helt för oss själva (tror jag va?!). Milton kommer sääääkert sova hos oss ändå.
Snälla har någon något bra tips på hur vi får Milton att gilla sitt rum och att han vill sova där i sin säng?????????

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.