fredag 13 augusti 2010

Blix & Dunder

Säger bara det att detta var nog det värsta åskovädret Buuurr!!
Trodde nästan det skulle slå ned i huset. Det blixtrade till i metall myggnätet som satt i det öppna fönstret ca 3 ggr.
Jag stod och sminkade mig i spegeln en bit ifrån med robin stod precis där. Han tittade ut en sekund tidigare och konstaterade att det regnade som FAN sen sprakade det till som attan.
För några år sedan låg jag under täcket och grät om det blixtrade men nu sa jag inte ljud och bara log till Milton. Heja bästa mig!!
Det var Robin som hojtade till en aning men det är kanske inte så konstigt eftersom han var 1 cm ifrån myggnätet.

Kul att vi snart ska på kräftskiva. Nästan som ett skämt. Min kissblåsa håller dessutom på att spricka snart, vågar inte gå på dass än. Sätter mig väl på miltons kissehink snart.

Ja vi får se hur denna kväll slutar då!
Puss

1 kommentar:

Jessika sa...

Va duktig du e!! Men va tråkigt med vädret.... Här har de vart fint i några dagar och idag är det extremvarmt!!! Håller på att rinna bort! Hoppas ni får kul ikväll ! Håller tummarna att ni ska få uppehåll!! Puss o kram