måndag 2 augusti 2010

BORÅS.

Jag vet... pissdålig uppdatering men det är full rulle som vanligt.
Just nu befinner vi oss nere i Borås med trevligt sällskap. Kom i lördags och ja nya bilen går bra!! Men fan va soppa den drar då. Men vill man ha stor bil så får man väl ta det antar jag, inget egentligen att gnälla över. Bara betala och se glad ut haha.

Vi har iaf ätit och druckit gott nu i 2 dagar, shoppat i outletbutiker och haft skoj. Idag blir det nog en sväng till Ullared Gekås. Ja man måste väl besöka de stället någongång i livet har jag hört.
En fet lista ligger just nu på bordet som skall inhandlas... nääädå skoja bara. Men en vagn är väl ett måste. Antar att det kommer slinka ned både det ena och det andra där i. Jag hoppas verkligen på att det är så billigt som det sägs annars blir jag arg GRRRR!!
Nu ska vi fixa oss och alla bebisar sen drar vi mot Ullared!! Ha en bra dag då. Puss!!!

Inga kommentarer: