torsdag 26 augusti 2010

FÖTTER.



När Milton var bebis frågade jag hans barnmorska i vilken månad som dem börjar hålla i sina fötter. Ja runt 4 månader ungefär, sa hon. Milton var då över halvåret. Milton blev aldrig en sådan bebis som sög på sin fötter som jag då önskade att han skulle göra eftersom jag tycker det är såååå sött på bebisar.
Elvira därimot har sugit på sina fötter sedan dag 1 nästan haha närå men det var väl där runt precis 4 månader. Å så kul tyckte jag då :)
Nu har hon sina fötter överallt hela tiden. Helst vill hon nog ha dem i munnen när hon äter tom. Hon sparkar med sina ben/fötter på babygymmet (aldrig med armarna). När hon då är barfota fastnar trådarna som leksakerna hänger på mellan tårna och då blir hon arg. Hon ligger på morgonen och puttar på mig med sina små fötter tills jag tittar upp på henne. Ja hon älskar nog sina fötter lite mer än vad brosan gjorde hehe.
Puss.

4 kommentarer:

prinsarochprinsessor sa...

Tack Gumman=)
Hon e jätte söt men HUA tjej humör en riktig bestämd än 4-5 ås trots hahahaha Men det går över ?

Hur är det med er !
Skulle vara roligt att ses någon dag KRAM

prinsarochprinsessor sa...

Förresten DIN DOTTER e juuu för sööööötttt

prinsarochprinsessor sa...

Vill också att AAlvin skall suga på sina fötter sen =)

Madde sa...

hihi ja det är sååå sött ju :) Hur gammal e din lilla alvin nu då??