måndag 16 augusti 2010

Tre kronor

Har blivit besatt av att titta på gamla avsnitt av Tre Kronor på youtube. Herregud på sorgligt det var när Bimbo dog i bussolyckan, minna ni?! Man känner nog mer sorg över detta nu när man själv har barn.
Reine är fan sjukt kul haha. Sköna repliker :) Ni måste bara klicka in på youtube och titta lite.

Här i Töreboda har vi påbörjat värsta projektet nämligen sovrumsrenovering. Blev mer jobb än vi tänkt oss men det kommer bli riktigt grymt när det är färdigt. Får se om vi kan åka hem imorgon kväll eller om det blir hemfärd på onsdag. Hoppas på att hinna massor idag.

Saknar faktiskt mitt hem, min säng, min toalett (trots att det behövs renoveras i badrummet) men den är klart bättre än ett utedass med ödlor utanför haha :)
Saknar rutiner, saknar min vänner + deras gosiga barn/bebisar, saknar just nu det mesta.
Haft en underbar semester men nu vill jag som sagt hem.
Blir ett bra avslut på semestern, systers bröllop på lördag. Å att få göra sig riktigt fin. Skrubba porer, färga håret, sminka sig och vara fiiiin.

Nu blir det en kiss hos ödlorna!
Puss

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: