söndag 8 augusti 2010

Möhippa

Igår var det möhippa för min kära syster. Gick upp kl 8 och kom i säng 04 det kallar jag heldag :) Riktigt skoj!! Det blev bubbel, sumobrottning, mera bubbel, sminkning på make up store, massa rose, thaibåten, drinkar på Gondolen och sen dans och mera drinkar på gamla Alladin (bygg mattes place). vet ej vad stället heter nu men iaf.

Familjen min befinner sig i Töreboda som jag är påväg till nu med tåget. Åkte i fredags från Borås till Töreboda o släppte av familjen och sen tog jag tåget hem. Gick bra för att vara första gången på ett sånt här snabbtåg. Lite resfeber och nervös för att hamna på fel tåg men med lite hjälp ordnar sig allt.

Om 2 timmar är jag framme och semestern fortsätter igen :)

I Borås föresten hade vi riktigt trevligt. 8 vuxna, 4 bebisar och 1 fyraåring under samma tak gick över förväntan.
Gjorde massa skoj varje dag!
Allt gick i ett därför dålig uppdatering. Blir nog bättre nu när det blir lite mindre grejer på schemat.
Ikväll blir det definitivt nanna kudden bra mkt tidigare än 04 haha.

Puss

Inga kommentarer: