tisdag 31 augusti 2010

Mina fina!

Idag blev det en tur in till stan eftersom vi skulle till Miltons logoped som ligger på Rosenlundsgatan. Eftersom lillskruttan protesterade en aning i vagnen fick hon självklart komma upp och sitta i sin älskade brors famn.

Tänk vilken syskonkärlek som växer fram mer och mer för varje dag!!

Ja det är mycket han kan lära henne, båda bra och dåligt. På vägen hem fick Milton ett litet utbrott och slog på mig (ajabaja moster Maja). Sedan började han banka på Elviras gossedjursbläckfisk och hon tyckte det var hur kul som helst. Hon satt i farmor Annes knä och log till sin bror när han slog på den stackars bläckfisken. Ja vi får se hur mycket hon tar efter som sagt. Lite kul att se faktiskt.

Imorgon blir det babysim igen. Tyvärr kan varken lilla Molly eller Nellie vara med pga sjukdom. Men Elvira kommer vara där och förhoppningsvis lilla Linus. På lördag är det dags för min vattenrädda prins igen. Hoppas det går bättre då än sist. Går nog bättre och bättre för varje gång (har jag hört).

Dags att kolla hur det går med mina Tradera auktioner. Hoppas på att kunna tjäna lite stålar ;)

1 kommentar:

Tess sa...

Hallå tjejen!
Vad stor lilla sessan har blivit! Otroligt vad fort tiden går!
Allt bra med er?
Kram