söndag 14 december 2008

Blir aldrig bra.

Pencilin blev det för örat mitt. Hej o hå allt ska man få.
Vi alla mådde bra när jag kom hem från närakuten och bestämde oss för att ta en fika hemma hos Madde. Tog en sväng förbi Tumba C. Inhandlade medicinen, hämtade ut min vintersko som varit på lagning och köpte med oss massa gott och äta hem till Madde.

Robin började känna sig illamående senare på eftermiddagen. Vi undrade då om det bara var psykiskt eller var det kanske hans tur att åka på kräksjukan nu?! Milton var dessutom lite halvlös i magen. Vi beslöt oss för att åka hem.
Robin la sig på soffan.
Milton och jag åt lite blodpudding och läste böcker.

Nu efter en brusalvedon från vår käraste granne Jessika kräktes Robin som en häst vill jag lova. Vårdguiden är tveksam på om det är mitt och Miltons skit han har fått eller om det är från något han ätit. Dem rekommenderar inte längre avslagen cocacola vid magsjuka som förr i tiden (jag drack massor av cola när jag låg sjuk här om dagen).
Denna natt är det Robins tur att ligga på soffan och sova. Framför sig har han ett glas med blåbärssoppa och ett glas med vätskeersättning.

Milton ska iaf till dagis imorgon och då blir det även lucia. Jippi, som Milton längtat....

The sick famili............

Inga kommentarer: