torsdag 11 december 2008

Som vanligt igen.

Milton har repat sig fort från kräksjukan. Imorse var allt sig likt igen. Stackarn blev helt skogstokig när Robin bara gjorde en halv flaska välling. Tänkte att det skulle vara bra och prova så först för magens skull. Men det dög inte alls. Skrik i 30 min sen orkade jag inte mer, gav upp helt enkelt. Gjorde en hel flaska och satt hoppfull över att han INTE skulle kräkas upp det. Pustade ut när jag märkte att inget kräk kom och att han var nöjd och glad igen.

Sen blev det klippning framför "Pippi på de 7 haven". En pepparkaka och han satt still (ett tag iaf)), hoppade upp och ner från stolen så det blev lite ojämt här och var. Men bättre än innan tycker jag att det blev. Han var så himla långhårig. Han gjorde sådana knutar i håret som inte gick att borsta ut. Det här får duga.

Badet nästa. Att bada går bra men inte duscha. Hujedamej vad han blir galen då. Efter att han skrikit och grinat lite fick jag chans att förklara och det blev bra igen. Duschade av honom och kramades.
Nu är vi båda påklädda och tänkte iväg någonstans. Får se vart. Kanske blir Toys R us.

Inga kommentarer: