måndag 1 december 2008

Julpynt.

I lördags var det party. Lägger upp bilder från det ikväll.
Nu ska det bli julbak hos syster. Milton är ledig från dagis för att få vara med och baka lite lussekatter hos kusinerna.
När vi kommer hem tänkte vi julpynta. Blev inget av det igår eftersom man jag inte direkt var mitt rätta jag efter en hårt fest. Milton hjälpe Jessika igår med pyntet inne hos henne. Blev jätte fint. Massor av tomtar, röda gardiner, ljus och allt sånt där som hör till julen. Hon får hjälpa mig ikväll om hon nu har piggnat till då.

Jag vaknade dessvärre med halsont. Högra sidan ömmar som sjutton och Milton vaknade med blod i ansiktet (näsblod som kladdat ut sig överallt). Stackarn det var helt torkat i näsborren. Men nu är han fin igen plutten min.
Nu åka nu, det blir plodpuddingslunch hos syster!!!

Inga kommentarer: