tisdag 9 december 2008

Lantbröd.

Mitt dagliga bröd!
Så gott, så underbart. Köp det IDAG!



Hade ett hårt arbetspass idag på 4 timmar. 8-12. Dessutom var det trettio minuters brandövning. Vi fick stå i ett garage och snacka skit sålänge. Efter shoppade jag så fina kläder till Milton. Skjorta, finbyxa, väst och slips i "Name It". Blev väldigt billigt efter alla mina rabatter och så. Det ska bli julklapp från mamma och pappa men han ska få det på julaftonsmorgon såklart. Det är mening att han ska ha på sig kläderna när vi åker iväg.

Hem, slängde i mig en smörgås, hämtade Milton 14.00, åkte hem till kusin Abbe, fikade, lekte, åkte hem, lagade mat och ska snart bege mig iväg igen. Ska vara barnvakt åt dem andra kusinerna i Tumba. Syster Annette ska klippa och färga håret.

Som vanligt på tisdagar.... GLÖM EJ DESPRET!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag köpte de där brödet igår....bra som fan

Anonym sa...

jag köpte de där brödet igår....bra som fan

Madde sa...

yes riktigt gott....

Anonym sa...

Det måste jag prova,gillar när det är morot i,brukar bli saftigt å smarrit!

Anonym sa...

nu har jag inhandlat brödet,ska ta med till töris,ubbe,jag,gunnar,pia sticker i morron bitti.på söndag har vi det till frukost.smarri,smurr!