söndag 8 maj 2011

Döende typ :/

Systers man och min galan kille på dansgolvet haha.
Kom hem igår från kryssningen. Hade en grymt trevlig/kul första kväll/natt. Pappas band (cheers) var såklart höjdpunkten men även smokie var grymma. Någon gång vid fyra eller fem kom vi i säng tror jag.
Vaknade upp med en täppt näsa, halsont och feberfrossa :( Blev jävligt arg!! Fan att jag aldrig får vara frisk en längre tid i sträck. Sämsta jäkla immunfösvaret ever. Var kanske ganska väntat då jag suttit instängd på dagiset i en vecka nu på Elviras inskolning. Min kropp klarar ej sånt. Smittokällan nr 1.

Var bara att bita i det sura äpplet och trycka i sig piller för att sedan gör Tallin tillsammans med resten av sällskapet. Det gick bättre än väntat. Solen tittade fram mot eftermiddagen och vi gick runt flera timmar i gamla stan. Träffade på Sloveniens premiärminister av en slump. Poliser, säpo och massa hundar blev vi omringade av sedan kom det massor av tjusiga människor och vi frågade en av dem vackra damerna var det var och då fick vi veta :) Kulit värre.
Den andra kvällen mådde jag totalt skit. Halvdöd! Frös, svettades, rinnande snor m.m. I med fler piller för att orka rocka till pappsen ännu en kväll. Dock ingen alkohol denna kväll för mig dåra. Robin o Calle körde all in och kom till hytten vid halv fem.
Maten på båten och i Tallin var under all kretik. Värsta skiten jag någonsin ätit. Fy faaan. Dyrt och smakade inte någonting.

Var väl hemma vid 12-tiden igår på eftermiddagen. Hämtade barnen hos svärföräldrarna sedan hem på direkten. Robin drog iväg och köpte öl eftersom han skulle på killkväll. Jag gick ut i parken med barnen och väntade på en kvinna som kom och köpte vår gamla briovagn. Snälla kvinnan gav även Milton 20 kr i hans ficka för att hon fick köpa hans vagn ;) Snällt!!
Gårdagens kväll blev alltså tjejbarnkväll för min del och killkväll/utekväll för Robins del. Han kom hem halv fem igen haha. Orka 3 dagar i rad.... skulle aldrig klarat med min klena & sjuka kropp.

Idag har jag inte haft direkt glada ungar + jag har mått skit och Robin har legat i sängen hela dagen MEN kvällen blev bra tack o lov. God mat och glad/mysig familj :) Då mår jag bra hihi. Visst snoret i näsan är kvar men lycklig är jag.
Nu BB sen sova!

Inga kommentarer: