torsdag 26 maj 2011

Glad!

Har haft en sjukt annorlunda vecka i mitt liv (både bra & dålig på olika sätt). Träffat massor av fina människor och fått många härliga skratt. Tackar Denize för detta :) Att befinna sig i samma rum som Denize gör än glad. Man kan inget annat göra än att le hela tiden. Sjuka grejer flyger ur hennes mun varje minut haha. Kul tjej. En riktig glädjespridare!!!

Imorgon är jag ledig ja och kanske resten av sommaren också dåra om jag nu inte ska jobba på måndag hehe. Nya tag med jobbansökningar skall göras (redan imorn). Sätta mig ned och skriva ett Ordentligt CV + personligt brev. Har fått mkt inspiration från syster nu också. Tack!

Nej nu ska jag sova innan ögonen börjar gå i kors. Att gå upp kl 06 är hårt för mig. Not Madde style haha. Sängen, kudden och täcket är min bästa vän i alla lägen ;)
Puss på er alla glada prickar där ute.

Inga kommentarer: