tisdag 10 maj 2011

Lekparken.


Solen ha stekt på bra idag. Härliga tider! Har spenderat min dag hemma hos Jessikas ma&pa med henne, Molly, Emma & Nellie. Legat o solat o även slumrat till då o då hehe :) Ni vet när bena rycker till och man ligger med vidöppen mun......
Middagen bestod av en riktig dagisklassiker: Pitabröd med köttfärs & risröra + grönsaker. Smarrigt värre!
Jag fick ta en tupplut direkt efter middagen. Jag som inte jobbar och verkligen behöver de ;) Nä men mina ögon gick i kors och huvudet snurrade som fan. Kanske är det lingonveckan som gör allt detta skit med kroppen, bläähää.
Tuppluren gjorde susen och det blev ut och leka i lekparken med barnen + farmor&farfar. Så roligt när det finns roliga lekpaker som den vi ha nära oss. Studsmatta, linabana m.m. Kul grejer för oss päron också :)

Idag hade Elvira varit lite ledsen på dagis men ändå ätit och sovit bra. Hon hade också blivit biten i fingret av ett annat litet barn :( Men men nu fick hon känna på sin egna medicin för hon kan gå på ordentligt hon med min lilla galna skitunge. Somnade gjorde hon på två röda här hemma efter lek i parken. Förstår att det är tufft för henne nu när hon bara sover endast en gång per dag. Innan hon började var det ju två gånger och är även så på helgerna ff. Det tar väl några veckor innan hon helt kommer in i allt såklart.

Ikväll blir det självklart Despret men även en liten glutt över på SVT i reklamerna för att kika på semifinalbidragen i eurovision. På torsdag är det dags för sweden att gå all in. Hoppas fan nu att han kvalar in så det inte bli lika pinsamt som förra året då mes Anna gjorde bort oss. Go Eric!!!!!

Inga kommentarer: