torsdag 19 maj 2011

LEDIG

JIPPI ledig imorgon. Jobbat två hela dagar lixom och längtar till ledigheten haha. Men det är väl klart man längtar till sin familj. Att inte behöva ställa klockan och stressa iväg för att sedan inte få se sina gosungar på hela dagen. Alla älskar väl ledigheten??!!

Känns verkligen som att man missar såååå mkt bara på ett par timmar. Alla deras nya framsteg osv. Varje dag är det något nytt som ja framförallt Elvira lärt sig. Milton gör självklart också massor av framsteg i livet och i vardagen men ni förstår kanske vad jag menar... tex idag har Elvira lärt sig att blåsa på maten hihi. Undrade först vad hon satt och gjorde men sen förstod jag att hon härmade mig vad jag gjorde precis innan jag gav henne tallriken :)
Milton gör mer framsteg långsiktigt så som hans blyghet blivit mildare, stamningen mildare, hans teckningar har blivit helt otroligt fina, hans språk osv.

Imorgon vet jag inte hur dagen blir... får se om Milton vill till dagis eller om båda barnen får vara hemma helt enkelt. Hade tänkt att ta en handling på Maxi iaf sen eventuellt träffa Jessika & Molly om tiden räcker till. Robin ska tydligen med någon jobbarkompis hem efter jobbet så jag blir själv hela kvällen med. Inget familjenmys då inte. Men vi hittar säkert på något!

Nu tänkte jag med karln min massera mig ;)
Puss&kram

Inga kommentarer: