torsdag 12 maj 2011

Trötter.

Idag har jag jobbar lite extra på Denize förskola i S-tälje. Det gjorde att jag var tvungen att lämna mina egna guldklimpar på sitt dagis redan kl 7. Väldigt sällan dem är där så tidigt eller ja Milton (Elvira ha ju bara gått 1 ½ vecka). Gick upp fösta i familjen och var sen tvungen att väcka barnen. Dem kan sova dem ;) Elvira fick jag typ ruska liv i. Bära upp henne ut till soffan o så. Lämnade dem till frukosten och drog sen för att jobba 8-14. Ett bra pass! Tiden gick fort som bara den med dem söta små ungarna som var mellan 1-3 år. Lite annorlunda med vissa bitar jätte skoj och alla var så snälla, speciellt barnen haha. Man hade svansar hela dagen ;) 

Blev en SNABB runda på Maxi efter med Madde. Aldrig sprungit så fort där. Men fick med mig ganska mkt mat hem ändå. Hämtade sedan hem mina Trötta barn + att jag själv verkligen är såååå trött. Idag hade vi typ restaurang hemma till middag. Alla fick välja sina egna mat ;) Skönt/lätt när verkligen alla är dunder tötta. Eller visst är det självklart lättare att laga en måltid till alla men nu menar jag att göra alla nöjda på olika tidpunkter. Milton & Elvira var så trötta och gnälliga så dem fick gröt kl halv fem. Där fick dem lite energi och glada igen. Jag och Robin åt varma mackor senare.

Herregud vill inte somna nu. Måste se om Sverige går vidare i eurovsion ikväll. Semifinal ju! Måste se om Saades glasbur krossas eller om den blir som de blivit hela veckan dvs ej sprängts :/ Vore ju fan pinsamt om det blir så. Allt kan hända/inte hända så...... Återstår att se helt enkelt.
Ska sätta tandpetare i ögonen och sen hålla alla tummar o tå för Sweden!!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej!!
Fin blogg du har!!
Läste att du gett din son en speciell behandling för mollusker. Undrar bara hur det gick, gav det någon effekt??
Har själv en dotter med mollusker som man mer än gärna vill få bort, så är väldigt intresserad av att höra hur det gick med Miltons behandling.
Mvh Jenny
jennsofi@hotmail.com