torsdag 5 maj 2011

Duktiga Elvira!

Idag var jag bara med ca 45 min med elviris på dagis. Jag kramade o pussade på henne sen gick jag och vinkade i fönstret. Hon grät och var jätte ledsen :( Jag åkte hem till Jessika o Molly på kaffe. Nellie o emma var också där. Molly blev typ världens gladaste när tant Madde kom hihi ;) Hon studsade och log. Så gulligt!! Hon hade visst saknat sin tant.
Efter någon timma där såg jag att dagis ringt, Hjälp tänkte jag!! Kanske var min plutt jätte ledsen fortfarande??
Nej nej neeej sa dem när jag ringde upp. Hon hade blivit glad jätte fort och börjat leka, pju vilken lättnad i hjärtat mitt. Duktiga flickan min <3

Jobbigt att behöva lämna dem båda nu igen i 2 nätter faktiskt. Men jag vet att dem blir mycket väl omhändertagna av bästa farmor&farfar så det kommer gå super. Jag får väl ta ett glas vin direkt när jag kliver ombord på båten så lugnat sig säkert både mammahjärtat och båträdslan haha.
Ha de bäst allesammans :)
Puss!

1 kommentar:

farmor anne sa...

Det kommer att gå så bra såå!!Ska bli så mysigt att få rå om dom små sockertopparna<3<3