måndag 9 maj 2011

Måndag.

En galet solig måndag. Hade jag varit i mitt vanliga Jag hade jag kastat på mig bikinin o pressat i solen.
Men idag då mensen kom, snoret bara forsade, kanske ff feber?, rethosta och ett bultande huvud kände jag inte direkt för att sola så mkt.
Efter AMS mötet blev det iaf lunch hemma hos jessikas Ma&pa, två koppar kaffe, nässpray och en Ipren. Därefter åkte iaf tröjan av och la mig en liten stund i solen ändå.
Efter en god isglass (filur) åkte jag för att hämta kidsen på dagis. Även idag hade det gått super bra för Elvira :) Glad dom en lärka, ätit massor och somnat på en minut. Hon var smutsig som en riktig dagisunge när jag kom haha. Men lika söt & glad för de ;) Barn ska vara smutsiga ju! Då har de haft skoj.

Jag gjorde super god middag idag! Elvira äääälskar mat, så kul. Milton han äter lika lite som han alltid gjort tokungen men han växer o gror ändå :)
Jag har ikväll umgåtts med min absoluta bästa vän..... Hostmedicinen cocilanan.... Även inatt får det bli en slurk hehe. Fan det bästa som någonsin tillvärkats!!

Puss från en hostig men glad Madde.

Inga kommentarer: