onsdag 18 maj 2011

Hemma.

Slutade som sagt halv tre för att hinna till logopeden men den blev inställd så jag hämtade barnen och åkte hem. Inte fy skam de inte :)
Imorgon jobbar jag ju mellan 7.30-16 så ibland passar det bra att saker inte blir av helt enkelt.

Milton var vrålhungrig när vi kom hem så jag slängde in potitsbullar i ugnen till honom och Elvira. Under tiden blev det russin för att hålla humöret uppe.
Efter att jag påbörjat min o Robins mat och badat Elvira har lillprinsen hunnit somna i soffan. Ja idag var han trött!! Han är verkligen inte van vid tidiga mornar.
Elvira däremot fick ny energi efter jätte mkt mat och ett bad. Får se när hon stupar då.

Puss&kram

1 kommentar:

Emmis sa...

Hallå där! Hur gick det på jobbet? Tänkte bara skicka en puss på er.. Jo men visst, som simon hade sagt! Hahahahaha.... / Din Emma ;)