måndag 14 april 2008

Blommiga stövlar från Maxi!

Sovit otroligt tungt inatt.
Somnade redan under filmen igår kväll inne hos Jessika & Benny. Robin väckte mig när filmen var slut, då gick jag bara in och tog bort linserna sen rakt ner i sängen. Somnade på bumsen. Sen har jag sovit tok djupt hela natten lång. Brukar Alltid vakna av Robins kl 05.30 men inte idag inte.
Milton vaknade någon gång efter 07. Gick då upp och satte på tvn som vanligt åt honom.
Hörde då hur det prasslade till i sängen inne i sovrummet...
tittade in för att jag tänkte att mitt täcke ramlade ner...
men där låg ju älsklingen och sov!?
Va var han hemma, fattade ingenting.
Han var tydligen tjock i halsen när han vaknade :/ men imorn ska han jobba iaf.

Vi städade lite. Åt lunch med Madde och glodde på "våra bästa år". Haha sitter Alltid och komenterar hur töntig serien är men ändå så är jag fast. Jobbigt det måste vara att spela "Sami", hon har gråtit nu i 10 år ungefär. Hon måste nästan vara helt förstörd privat också, stackarn.

Sov sedan med Milton i 2 timmar. Hur skönt som helst att bara låta ögonen falla och känna hur man sedan faller in i djup härlig sömn.
Kvällen spenderade vi på Ica Maxi hela familjen tillsammans med Robins päron.
2 timmar.
Blev lite kuliga saker som gummistövla och solglasögon. Gummistövlar är ett måste när man har barn och tillbringar mycket tid nere i Töreboda. Ni vet man går en liten stig ner till dasset där. Då vill man inte bli ormbiten direkt.
Mina stövlar är rosa med massa blommor och Robins är gröna utan blommar :)

Nu är det "Häxdansen" som gället på SVT. Tack och hej för mig!

2 kommentarer:

Bubblan! sa...

lägg upp en bild på stövlisarna då!

Anonym sa...

ja det kommer, det kommer hehe =)