onsdag 30 april 2008

Valborg.

Samma tanke varje gång klockan ringer och ser Milton sova djupt "fan nu kunde man fått sova ut". Men det är bara att kliva upp, har man en tid att passa så har man. Idag var det till såntsom vi alla kvinnor bara älskar haha eller inte. Milton fick leka med tant Jessika & farbror Benny sålänge.
Fick med mig Madde hem på lunch efteråt. Potatisbullar med lingonsylt. Slog till på stort. När Madde gav sig av igen blev det en tvätt hängd och sovdags för Milton. Mamma och pappa ringde från Palma och berättade vad dom hade för sig. Jag berättadom om den instängda tjejen i källaren i Österrike. Kul nyhet men jag var tvungen. Ytterligare en sak som är helt skruvad. Verkar nästan som om man är omringad av psykopater. Läskigt värre.

Ikväll blr det grillning hemma hos Madde. Robin gjorde egen marinad igår kväll så det blir nog kalasgott kan jag tänka mig. Hoppas på lite sol och värme också.
Imorgon blir det flytthjälp till Sofia & Peter däréfter tar vi och kör till Töreboda för lite avkoppling och myspys. Ska bli så skönt som alltid att komma dit.

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer: