måndag 28 april 2008

Kalashelg till max.

Fredagskalaset var för alla vännerna. Kul att alla kunde komma. Allt blev precis som tänkt. Fick jätte mycket beröm för mina köttfärspajer som tur var. Det ända jag kan tillaga haha närå inte så illa men jag tycker själv att dom blev himla goda.
Därimot gick det inte åt lika mycket fika som på lördagskalaset då det fanns 5 st barn som älskar kakor och bullar. Lördagskalaset var det systrar + barn och Robins föräldrar som slank förbi. Helt galet med 5 barn i en liten tvåa men glad över att dom har så roligt tillsammans.

Mot småtimmarna drog jag, bästis och älskling till Tb´s. Har inte varit där på 1½ år av vissa anledningar. Hade faktsikt kul men kan ha vrit mycket pga all alkohol jag svept i mig under kvällen. Träffade många gamla bekanta, alltid trevligt de. Åkte dit för att fira lilla Emma som fyllde 23 år. Hon är stor flicka nu.

Söndagen gick åt till att försöka bli kvitt baksmällan. Herregud nu känner man sig väldigt gamal. Länge sedan jag drack så mycket att jag ligger raklång i sängen hela dagen efter. Usch det var verkligen inte kul. Allt snurrade hela dagen. Näää tack nu är jag mätt för ett bra tag fram över på alkohol. Finns annat skoj att hitta på än att slösa äckligt mycket pengar på bara några timmar för att sedan ligga bakis 1 hel dag plus att jag har alltid får fylleångest.


Tack alla för helt underbara presenter till min lilla 2-åringen. Kanonbra saker. Massa kläder, handdukar, vattenflaskor, såpbubblor, tallrik, bestick, nappflaska, böcker, sandaler, polisbil, solskyssfaktor och tandkräm utan dumma konstiga itryckta ämnen. Ska även få pengar av mamma & pappa så vi kan köpa en liten gullig trehjuling till honom. "Bilar" solstolar + bord med parasoll i miniatyr var fan det sötaste jag sett i hela mitt liv. Det ska vi ta ner till Töreboda i sommar eftersom vi själva inte har någon tomt ännu.
Tusen tack för allt fint. Puss och kram!

Inga kommentarer: