tisdag 29 april 2008

Hostattack.

Förra veckan missade jag tiden hos optikern idag kom jag försent pga att jag tog fel på vilken tid det var. Mycket nu i hjärnan. Måste kanske börja anteckna i min kalender som i stort sett är oanvänd och den går snart ut. Bra jobbat Madde.
Åkte hem en sväng och inväntade Madde. Hon plockade upp mig sen åkte vi in till stan på lunch. TacoBar her we come, alltid. Madde hittade även ett svart överkast och 2 st fina turkosa kuddar på Hemtex. Blir nog dö läckert. Får se imorgon när vi ska dit på grillning.

Nästa stopp var Åhlens City. Hämtade mitt sommarchema. Tiderna passar mig som handen i handsken. Var berdedd på 40 h/veckan, men å nej då skulle jag aldrig få se min älskade familj. Det blev ca 15 h/veckan, 3 dagar i veckan.

15.00 var jag på dagis för att hämta min lilla skitgris. Herregud vad smutsig han var då. Såg ut som han hade badat i sandlådan i 10 år ungefär haha helt sjukt. Åkte en sväng till Tumba C för att glida runt lite med tant Jejja. Hon köpte hårfärg och döskallehalsband. Milton och jag unnade oss en mjukglass med strössel. Hämtade senare upp pappsen i Tullinge.

Kvällen:
  • En liten snabbrunda på Ica Maxi
  • Färgat Jessikas hår
  • Tittat på Desperate

Dags att sova. Hoppas man får någon sömn. Har dragit på mig en otroligt jävla jobbig hosta som vägrar ge med sig. Okej jag erkänner... är som ett litet barn. Vägrar ta hostmedicin så då kanske man får skylla sig lite själv. Hosttabletterna jag brukar köpa funkar inge bra. Så te och halstabletter är det jag få gå på. Man bli äckligt svettig av att hosta också, blääähäää!!! Fick även en hostattack hos optikern. Fy bubblan säger jag bara.

Inga kommentarer: