tisdag 1 april 2008

Stockholm C.

Innan vi ska dra oss.

Vägrar lixom gå av vagnen när jag ska fälla ihop den.

Nya jackorna. Haha fan vilket kort då....



Gissa vem som kom och lunchade med mig idag?? ni har ingen som helst aning va.... nää tänkte väl de!
Madde såklart! Precis som alla andra dagar :) Blev köttbullar & makkisar.

Sen blev det iväg in till Stockholm stad med Mille och Emma. Tog tuff tuff tåget in. Jätte skoj för Milton. Åka igenom tunnel o grejer vid södra station är ju värsta höjdpunkten på hela resan för honom. Skönt att vara lättroad.

Gick till Åhlens för att försöka få ett sommarchema. Så nu är det bara att vänta och se vad som händer. Det tog sin lilla tid på Åhlens eftersom Emma känner typ alla och bara måste prata med alla också. Till slut så gick vi ner på "barnens värld" för skoshopping. Hittade ett par tuffa nike. Milton vägrade typ prova dom men han vänjer sig snart som med allt annat nytt man köper som han vägrar precis i början. Märklig liten krabat man har.

När Milton somnat tog vi oss en pause på Tacobar för lite energi innan vi gick vidare in på H&M. Där hittade både Emma och jag oss en varsin vårjacka. Emma har typ 15 st så för henne var det lite onödigt men jag har ingen så för mig var det nödvändigt.

Älsklingen mötte oss på tåget hem. Milton protesterade och ville absolut sitta kvar i vagnen fastspänd och sura. Lät han sitta där. Efter halva vägen ville han komma upp. Satt i mitt knä och åt sin banan. Han har blivit banantorsk.

Inga kommentarer: