söndag 13 april 2008

Kakmonster.

Igår var vi i strängnes hela eftermiddagen hos Robins farmor & farfar med familjen och svärföräldrarna. Fick sommardäcken på, på bilen och jag dammsög bilen så gott det gick. Dammsugaren var inte den bästa direkt, knappt något sug alls men det fick gå.
Det blev mat och fika. Alltid lika gott varje gång. Milton vräkte i sig 3 st rulltårtsbitar och en bulle. Lik sin mor.

På kvällen skulle älsklingen ut på stan och fira Mange 25 år. Grattis grattis killen....
Madde fick hålla mig och Milton sällis.
Robin kom aldrig hem, han sov hos tillsammans med Jamie i hans 120 säng. Pengarna räckte inte till taxi hela vägen hem haha.
Han ringde 4 på morgonen och frågade: Älskling har vi några pengar hemma?
Jag: Va, vad pratar du om??!! (helt borta eftersom jag såklart sov)
Robin: För ingen har pengar så vi kommer typ inte hem.
Jag: Ööö sov hos Jamie då om pengarna räcker dit?!
Robin: Ja får väl göra det så kan jag ta taxi hem imorgon bitti istället...
Vadå morgonbitti??!! Det var ju morgon när han ringde haha. Det skulle väl låta bra eller nått.
För go min stor prins ;)

Idag har jag, Mille, Jessika & Jeppe (jessikas pojkväns syster son ca 8 år) varit på Heron City på "barnens planet".
90 kr för barn, 20 kr för vuxna.
Hoppborg, rushkaknor, bilar m.m. Helt ok men Lekslottet i Tullinge är 10 ggr bättre, större & roligare. Men Jeppe & Milton röjde runt som tokar. Efter någon timmes lek tog vi lite lunch på Mc Donalds precis som alla andra. 10 timmars kö bläähää. Milton ville ha en bil som han såg i ett glasfönster så tant Jessika skulle vara snäll och köpa en när det blev hennes tur. Efter 15 minuters grin, skrik och galenskap var det Jessikas tur, äntligen!!!
Kom Milton, nu ska vi köpa en bil till dig, sa vi. Å vad tyst och glad han blev.
Men näääääääää bilarna var slut........................ fatta den va!!!!
Nu ligger Milton och toksover i vagnen i hallen.
Tillmiddag blir det gryta hos grannarna.

Imorgon ska det storshoppas på Maxi igen. Kalastillberhör och grejer.

GODNATT!! (känns iaf som kl är 23 fastän den bara där 15, suck)

1 kommentar:

Bubblan! sa...

stackars mille att bilarna var slut.....gulle!