fredag 4 april 2008

Pizza för alla vare här...

Lämnade snabbt in en helt galen & skrikandes Milton på dagis kl 09 och for snabt för att täffa Annelie hos hennes päron. Där drack jag en härlig kopp kaffe för att lugna ner nerverna efter lämningen på dagis. Gullade lite med bebis korven Cornelia medans mamma Annelie fixade till sig lite granna. Typ täckte över sin nya lille vän på näsan hehe. Kl 11 var det möte med Sandra + bebis Dasiy i Tumba C.

Lunch på bistron. Eller ja, jag åt lunch (ost&skink paj), Sandra åt frulle och Annelie drack en cola. Snacka skit och matade beisarna innan vi tog oss en titt i alla affärerna. Blev lite shopping. Annelie köpte sig nått medel på Ica, ingen aning var det var. För min del blev det ett till par gympisar till Milton. Smarta Annelie kom på att han såklart måste ha ett par slit & släng skor på dagis. Tuffa nikeisarna får han ha hemma. Så jag gick in och köpte dom billigaste gympisarna på Din Sko.
På H&M blev det träningstopp och en annan kulig gul topp.
Sandra shoppade loss på Lindex åt bebisen. Pyamas och sverige klänning. Coolt.

Kl 14 satt jag i stolen hos optikern i Skärholmen. Fan tog 1 timme. Herre min skapare... Så jag kom lite senare för att hämta Milton på dagis då.
Stackars lillen då, han hade ramlat ute idag så han har världens sår nedanför munnen nu. Uscha buscha!!!! Alla tandsingarna sitter kvar iaf =)

Hemma blev det bestämt efter att snackat med systers kille att vi har en spontan middag hos dom. Åkte till Rönninge för att beställa pizza. Lätt, snabbt, gott. Precis så tänkte hela Rönninge idag för vi fick nämligen vänta på pizzorna i hela 1 timme. Jag skojar inte, så länge var det. Knök fullt med folk. Snacka om att man var hungrig när man väl fick dom. Vräkte ju i sig med ett naffs.

Så ska det låta, Talang 2008 och Berg flyttar in glodde vi sen på.
Popcorn, kaka, kaffe, te och öl.
Hemgång kl 22.

Hemma:
Robin gick över till grannen Jonas. Jag sitter här i min ensamhet, Milton sover ju. Tänkte nog sussa jag me snart. Ska faktiskt spinna imorn me kl 10.15. Robin ska hem till Madde och sätta upp socklar i hennes nytapetserade sovrum. Robin har kameran med sig så det blir inga bilder upplagda idag tyvärr, ni får härda ut lite granna....

Imorn tjejer!!!!!! Nu får iiiiiiingen bli sjuk. Imorn smäller det. Kvällen är ung brudar. Syns imorn!!!

Inga kommentarer: