måndag 16 juni 2008

1. Heroin

Znoozade typ 375000 ggr imorse innan jag tog mig upp ur den varma sköna sängen där även Milton låg och snusade djupt. Men va fan hade en tid och passa. Jobba jobba. Milton skrek som en stucken gris igen vid lämningen på dagis. Inte bra det här när han blir sjuk och får vara ledig för länge, då blir det total kaose!!
Jobbade 4½ timma, tog tåget hem fortare än kvickt med huvudverk, satans ömma tår och hungrig mage. Hämtade en lycklig Milton på dagis och åkte hem där det på en gång blev gnäll, gnäll och massa gnäll ända fram tills blodpuddingen stod på bordet. 18.00 blev det Bolibompa för Robin och Milton. Själv drog jag en snabbis till vårt älskade Sabis för en mini handling som bestod av: Mjölk, bröd, festis, nötter och CHOKLADKAKOR!!! (mensen har kommit) haha som att det skulle vara en bortförklaring, jag äter Alltid kakor ändå. Milton fick sig ett rejält bad medans mamma Madeleine satt på toastolen och snackade gojja med syster Camilla.
20.00 var det Vetenskapens Värld på kanal 2. Dom listade de 20 farligaste drogerna. Mycket intressant (någon som såg?). Alkohol på plats 5 och tobak på plats 8 eller 9. Tydligen bättre att dricka 1 vinare på en hel vecka än att klunka i sig den på en kväll. Det är farligare för hjärnan, den får arbeta ut alla gifter på ett helt annat sätt.
Varannan person som röker hela livet dör av tex lungcanser (fan va vidrigt)!!!
Heroin knep första platsen som väntat. Äckel päckel....

Imorgon blir det lunchning med Fia innan jag ska jobba mina 3 timmar. Blir sedan direkt hem för städning, tvättning och packning. Åker till Töreboda direkt när jag kommer hem från jobbet ca 12.30 på onsdag. Ska bli så otroligt skönt att åka dit. Helt underbart allting där. Blir en tripp i början av juli dit också. Så mycket som möjligt vill jag ner dit. Hoppas självklart på sol några dagar man är där. Att sitta inne i huset är kanske inte det mest roliga som finns men men blir det så, så blir det inget att göra. Skönt bara att få komma bort ett tag (från verkligenheten haha).

GODNATT!!

Inga kommentarer: