söndag 1 juni 2008

Fyller år imorgon.

Tänkte bara säga att imorgon blir man ytterligare ett år äldre. 24 år. Snart 30 haha närå har ingen direkt åldersnoja och tur är det för jag är för fan inte gammal än, det ä låååång tid kvar. Inte för 30 är särskilt gammal. Men innan 30 vill jag iaf:
  • ha minst ett barn till
  • gifta mig med älsklingen
  • flyttat till radhus/villa
  • åkt utomland med våra 2 barn
  • blivit vältränad som fan (haha)
  • få ordning på ekonomin
  • blivit bättre på att tala om för mina nära & kära hur mycket jag tycker om dom
  • köpt alla Astrid Lindgrens filmer
  • ja det finns egentligen väldigt mycket man vill hinna med

Idag blir det kalas för mig hemma hos syster Camilla. Hon har hus & tomt, där får vi alla plats. 8 vuxna och 5 barn, känns som att det blir bättre där än i vår lilla tvåa. Jag har bakat bärsmulpaj och Maddes jätte goda chokladkaka. Blir lite lunch också såklart. Så idag & imorgon är det MIN dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis lite i förskott :)

Bubblan! sa...

hoppas du får, fått en bra kalasdag med släkt o familj!

Madde sa...

TACKAR!! =)