måndag 23 juni 2008

Älskling 24 år.

Jaha nu var då min älskling lika gammal som jag, hela 24 år. Nästan gråhåriga.

Milton fick sova ut idag efter en intensiv helg i Töreboda. Stressade inte iväg tidigt till något dagis eftersom jag inte började förrän 11 på jobbet. Istället lämnade jag in honom hos farmor Anne & farfar Ubbe. Anne åkte in till stan på shopping medan Ubbe lekt med Millen pillen i parken. Super farfar. Tack tack.

Första 4 timmarna på jobbet var ett helvete. Trodde jag aldrig jag skulle orka med hela dagen. Huvudverken började redan innan 11 och satt i till kl ca 15.30. Näst intill ett migränanfall. Mådde illa, orkade knappt titta eller prata. En stund efter lunch slog det om totalt. Blev pigg som en nötkärna och mycket lättat. Jobbade då flitigt dom sista timmarna till kl 18.30.

Hemma möttes man av fullt hus. Kalasgäster till Robin. Dom hade ätit tacos och sparat lite till mig, snällt va. Blev paketöppning, glasstårta och kaffe. Av mig fick älsklingen gröna Björn Borg kalsonger från Ålhens som jag sprang upp och köpte innan jag började. Dessutom la jag ner 2 st kexchoklad i lådan som blev kvar från min lunch haha gulligt va.

Kul att träffa Denize igen. Lika sjuk humor som vanligt. Tjejen är lite av en rabbit njanja...

Full rulle this week and nästa:
  • Jobba 6 dagar
  • Bio (sex and the city)
  • Semifinal (Ryssland-Spanien är ett måste att se)
  • tjejmiddag
  • följa med min Madeleine till sjukhuset igen
  • fixa pass till Milton
  • pack inför 1 vecka i Töreboda
  • betala räkningar (suck)
  • fotbollsfinalen på söndag!!!!!
  • städa & tvätta
  • mysa med familjen


Imorgon hade jag tänkt och
sola mig lite brun igen i Tullinge solariet efter lämning på dagis. Hem och vila en stund för att sedan bege mig in till the work.

1 kommentar:

Anonym sa...

Solariumet i Tullinge is the shit!

Du, jag tänkte bara kolla om du har någon aning om ni behöver extra personal på Åhlens nu när det är semestertider och så...