tisdag 3 juni 2008

Nytt försök hos frisören.

Då var det inte längre födelsedag utan dagen efter. Hur känner jag mig? Äldre? Nä inte ett dugg. Som sagt så var Emma & Madde här på dagen. Fick jätte fina blommor av dom sen även paket av Emma. Standklänning och smycken. Super nice!! Tack baby.
Emma stannade kvar och åt middag tillsammans med familjen och svärföräldrarna. Fick en jätte tuff topp av Ubbe&Anne. Kan lägga upp bilder senare så får ni se hur allt ser ut. Till fikat kom även Jessika&Benny över. Fick en blomma med marabou schwizer nöt i haha påhittiga Jessika! Detta var en kort sammanfattning av en helt underbar tjogofyraårsdag.

Har precis skjussat Milton till dagis och sitter just nu och smäller i mig frukost. Sen ni... då ska jag göra ett nytt försök på att klippa frisyr. Gick till frisören i februari och det blev helt misslyckat. Har haft uppsatt hår sen dess. Nu tänker jag säga till ordentligt hur jag vill ha det så det absolut inte blir fel denna gång. Nu ska dom fan lyssna. Åker sen hem till mamma för att färga håret och även äta lite lunch innan jag åker och jobbar kväll.

Inga kommentarer: