torsdag 12 januari 2012

DAG 4.

Fortfarande inget onödigt socker. Börjar bli smått galen tror jag. Gjorde det inte bättre av att Robin hittade en fet godispåse i skafferiet nyss och började smaska i sig massor. MEN jag höll mig!!! Jag undrar nu hur helgen kommer gå?? Ska verkligen försöka hålla mig borta från det men tungt, svårt och jävligt jobbigt kommer det att bli.
Träningen har gått bra denna vecka. Känns riktigt skönt att kommit igång. Idag körde jag nog det hårdaste spinningpasset jag varit med om. Grymt! Ska nog komma iväg i helgen också. När vet jag ej. Kanske lördag morgon eller söndag kväll.

Har även haft en toppen vecka på jobbet då jag arbetat ihop med en riktigt skicklig pedagog och det är ju såklart skoj :) Är med mellan barnen nu 3 veckor innan jag slutar (mellan ca 3 o 5 år) och dem är alldeles underbara. Får otroligt mkt kärlek av dem. Har så himla kul med dem.

Godnatt från mig <3

Inga kommentarer: