söndag 8 januari 2012

Söndag!

Idag har hela familjen + syster med familj + mormor&morfar varit på Naturhistoriska riksmuseet. Blev verkligen heldag och det var riktig kul. Tur jag följde med! Elvira kikade också på precis allting. Ja nästan allt är ju uppstoppade djur i glasburar så det är klart det är intressant att titta på :) Verkligen något som vi snart åka tillbaka till. Mycket att gå igenom osv.

Middag blev det hemma hos svärisarna. Jättegod oxfilégryta med pasta. MUMS!!!

Fr.o.m imorgon tänkte jag köra min egna hemmagjorda diet ;) Ja jag tänker då inte följa någon fullt ut. Det jag tänker göra är att inte äta onödigt med socker. Rensa ut kroppen lite på allt skit. Jag har ju ätit minst 1 chokladkaka varje dag hela december, helt sinnessjukt jag vet!!!
Bara jag skriver detta vill jag ha en chokladbit hahaha :/
Detta blir nog mitt livs svåraste utmaning. Sockerberoende som jag är så undrar jag själv hur många dagar jag klarar detta?!?!
Vill absolut inte gå ned i vikt men lite snyggare inombords kan man ju alltid bli. Ta tag i träningen tänkte också göras. ETT MÅSTE! Åker nog iväg redan imorgon till gymmet för en dos kondition I think!

Duscha, hänga tvätt, SOVA!
tack för mig, hej svejs!

Inga kommentarer: