lördag 14 januari 2012

Lördag.

Som sagt så har vi spenderat dagen i Strängnäs hos sambons farmor & farfar. Som vanligt så fick vi god mat och massa fika. Jag tackade fint nej till allt det goda som doftade helt underbart. Drack mitt kaffe o tog en clementin :/
Elvira hade packat i sin lilla väska lite träfika om det nu inte skulle serveras någon fika ;)

Innan vistelsen hos dem gick vi faktiskt runt lite i stan där. Köpte dela en snuttis till Elvira som bara tycks finnas där och i Smögen typ. Ja hon fick en av svärisarna efter sommaren som lyckades komma bort precis innan jul. Det var verkligen en favvo. Svärmor tittade runt i Sthlm vid jul men fann den aldrig :( Men NU i lilla Strängnäs fanns den!!!

Kvällen idag har jag fixat i Miltons rum. Fattar inte vad ungarna gör eftersom det blir kaos på typ 1 min?! Nä men nu blev det rensning (fick bort MASSOR), dammtorkning, skruvade upp hyllor, möblerade om osv. Nu kan han sova gott hehe.

Minimonstret Elvira har precis somnat så nu skall jag mysa lite med min lilla prins innan han också slocknar. Sen blir det film och vatten för mig!

Inga kommentarer: