lördag 21 januari 2012

Mår bra!

Rätt trist att blogga egentligen när man inte kan få in bilder på nått sätt. Blir ändring sen nästa vecka när min nya Iphone kommer. Massa bilder blir de då!

Ännu en lördagmorgon som jag vaknar upp med ett friskt huvud dvs INGEN MIGRÄN! Lite trött var jag men men vad gör de!? Mys i soffan med barnen innan frukosten. Älskar frukost, älskar frukost på helgen och älskar att äta god frukost på helgen med hela familjen. Klart det bästa på hela dagen. Alla är glada och nöjda och man sitter och planerar dagen typ <3
Idag blev det dop för Pixie piggelin i Tumba kyrka för mig och Elviris. Jätte trevligt och jätte god (Elvira åt och tyckte det var gott). Kanske oartigt att inte ta när det bjuds på så mkt gott men har man strikt sockerförbud så har man. Förlåt mig om jag var oartig mot er som bakat :(

Hemma har vi verkligen tagit så lugn det vara går. Rensat Millen pillens garderob i stort sätt eller ja Robin har varit duktig och skrubbat toaletten. Heja heja heja :)
Snart blir det lördags gottis för familjen och massor av mys i soffan.
Imorgon blir det bio för mig, Milton och en av hans dagiskompisar. Trevligt trevligt.

Ha de finfin lördag allesammans!

Inga kommentarer: