tisdag 17 januari 2012

DAG 9.

Fortfarande utan socker (dag 9). Fortfarande riktigt jävla sugen på en fet chokladkaka eller varför inte bara ett glas nyponsoppa. Yoghurt med startflingor är absolut en favorit som jag saknar. Pringels chips på helgen och oboy på lördagen är det bästa!!!
Fan varför utsätter jag mig för detta??!! Jo jag är FÖÖÖR beroende av allt skit.

Ikväll blev det träning igen med Annelie. Crosstrainer 25 min + styrketräning. Känns jätte bra. Handlade sen hem grejer Anbelie tipsade om när hon gick på " en-utan-socker-diet". Blev cashenötter, Wasa linfrö knäcke (utan jäst), havgregryn + linfrön så jag nu kan börja äta min havregrynsgröt Igen. Gillar ju faktiskt de så det ska nog fungera även på helgen. Sen massa ägg såklart :)

Nu till något helt annat:
Imorgon ska jag och Robin på möte I SKOLAN! Ja min lilla Milton börjar ju sexårs/skolan till hösten. Nu ska det väljas skola osv. Hjälp är livrädd för den världen. Tror det beror på att allt lixom blir på allvar då. En helt ny verksamhet och han blir STOR! kunde man inte få gå på dagis tills man är tio år hehe. Tänker göra allt för att det ska gå bra för honom. Ååå vad det kommer pirra i MIN magen den dagen han börjar och ååå vad jag kommer böla när första skolavslutningen är. Fast såklart i smyg så han slipper skämmas över mig ;)

Nu sova...... Puss <3

Ps. Vi har köpt ny matta till vardagsrummet. En turkos o det blev skit snyggt. Ds.

Inga kommentarer: