torsdag 5 januari 2012

Home!

Ja vi är ju då hemma idag också. INGEN HALSBÖLD :) men fan så ont iaf. Eftersom jag ändå påbörjat min pencilinkur så jag fortsätta med den. Den var då för örat men nu kanske den även biter lite på halsen.
Fr.o.m. nästa vecka ska jag vara frisk ända fram till nästa jul!!!
Ny tid på jobbet på måndag fick jag reda på nyss. Ja dem tre veckor jag är kvar där innan alla riktiga förskolelärare tar över (som säkert blir jätte bra). Men iaf så passar den tiden mig bättre 7.30-16 istället för 8-16.45.

Kidsen leker med bakugan, ja hur man nu leker med dem? Jorå dem väcklar in dem för att sedan kasta dem i golvet så att dem väcklas ut för att sen återigen sitta o försöka att väckla in dem Haga. Ni som ej vet vad en bakugan är fattar antagligen Noll ;)

En Texas:
"Kaffe kaffe kaffe vi säger bara kaffe" ;)

Inga kommentarer: