tisdag 31 januari 2012

Halleluja!

Okej då blev man hemma idag. Sådan huvudvärk och halsont imorse så jag trodde starkt på att denna hemaska influensa drabbat mig precis som alla mina kollegor. Det har varit tomt med personal i stort sätt. Men jag känner mig redan bättre :/ Vilat och tyckt i mig mängder med C-vitaminer! Blir dock ingen träning som tänkt såklart men bodypump passet på torsdag ä jag taggad för.

Letat fram mina gymnasiebetyg idag och blev ätt impad av mig själv haha. Hade bättre än vad jag minns det. Visst har ej ett slutbetyg utan ett samlat betygsdokument som det kallas eftersom jag saknar poäng. MEN fler MVG och VG än vad minns. Dessutom hade jag G i både SH och NV som jag inte ens todde jag hade läst hehe. Detta känns väldigt bra inför mitt kanske kommande högskoleplugg någon gång.  
Först en tur till Komvux på måndag för en del vägledning osv. Blir iaf till att läsa två kurser här i mars (maB + något mer?). Spännande :)

Drygt en mån kvar tills min dotter/bebis/busunge/monstet/sötlök/sockertopp/tokis fyller 2 år. Herre min skapare hu snabbt går tiden egentligen???!!! Ärligt asså, födde henne ju nyss. Dagarna per år måste ha minskat drastiskt, typ till det halva haha. Milton den parveln börjar skolan (6-års till hösten) som vi nu ska söka skola till. Han blir verkligen STOR.

Puss puss puss

Inga kommentarer: