lördag 7 januari 2012

Vinter med gänget :)

Idag blev det lek i körsbärsparken med gänget. Ja lite mera snö hade ju inte suttit helt fel men sol var det iaf.
Lekte, grillade korv o myste. Skön känsla att klä på sig vinter outfiten o dra iväg tycker jag. Vinter på riktigt :)
Elvira frös dock (tror vi). Ja hon blir jätte ledsen när hon blir kall stackarn. Overallen är jätte varm men det är nog kinderna, händerna o kanske fötterna som blir kalla. Hon har ändå bra märkes grejer om man säger så, så jag fattar inte riktigt?!
Tror hon vill till Grekland ;)

Jag är hemma o mellanlandar för att hämta middagsprylar för att sedan ned till trädgårdsstad på middag. Knytis!
Fastnade lite här i soffan för att värma upp mina kalla stackars tår :(

Nu måste jag rappa mig lite.....

1 kommentar:

MAMMA SOM KÄMPAR FÖR LIVET sa...

Gillar du LUNDMYR OF SWEDEN Kollektionen? Då måste du kolla in min tävling som pågår tills i natt kl.00.00. Priset kommer från LUNDMYR OF SWEDEN. LYCKA TILL!

KRAM