torsdag 19 januari 2012

Heaven.

Idag pajade min Ihone 3gs ur helt. DÖD! Visst jag hade ändå tänkt fixa ny men fan alla bilder, nummer osv finns ju där som jag ej kommer åt nu :( Måste nog komma till någon 3 butik imorgon och fråga om det finns en chans och rädda allt och samtidigt dåra förlänga abonomanget och få en ny lur dvs en Iphone 4s.
Nu lånar jag Robins gamla samsung galaxy och jag fatta vekligen nada och kommer inte äns in på facebook då den söger att mitt lösenord är fel. De ni det är världsproblem!!

Hurtig har man varit idag. Fixat o donat hemma jätte mkt, lagade god mat och var sedan på gymmet igen. Idag var en tung dag när det gäller träningen. Man har ju bättre o sämre dagar lixom. Kanske berodde det på att jag gått på cocilana sen diklofenak för ryggen. Var trött innan träningen och är dötrött nu.

Tydligen har Milton fått nya blåsor i munnen nu som upptäcktes vid nattning. Han hade haft ont igen och Robin gav Ipren. Han som varit så pigg idag och inte haft ont. Hoppas det inte blir sämre nu.

Sängen nästa....

1 kommentar:

Mamma sa...

Då kan mamma inte ringa dig? Vilket nr har du nu?stackar Milton han måste till farbror doktorn idag! Ring mig idagom du läser detta! Kram