söndag 22 januari 2012

Synd :(

Åt 3 st godis idag. Fyyyyyy mig! Men blev inte mer sugen efter det och kommer fortsätta med att inte äta socker. Mår så jäkla bra verkligen så bara dumt att börja trycka i sig.

Idag blev det Alvin o gänget 3 med Milton o hans vän. Även lite lek o lunch hann dem med här hemma innan. Herregud dem lät som två små tjejer hehe. Fnittrade inne i hans rum som bara den. Kul att höra :)

Satsar på massa träning denna vecka. Väldigt peppad faktiskt.
Kul att må bra, kul att de går bra!



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna ett presentkort värde 250 kr hos HejBaby.se - tuffa kläder för barn 0-6 år :) Kika gärna in och var med i tävlingen :) Om du inte gillar reklamkommentarer som denna så ber jag om ursäkt, radera den bara... Har jag råkat skicka till dig fler gånger så ber jag återigen om ursäkt. Inte lätt att hålla koll på alla man vill göra reklam för :)

http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html