söndag 15 januari 2012

Hejdå helgen!

Helgen är slut igen...
Men denna har faktiskt känts lång. Kanske för att jag inte haft huvudverk eller migrän när jag vaknat. Varit riktigt pigg och det känns fantastiskt. Inte behövt vänta till ca 12-13 för börja dagen. Kunna starta vid 08 utan problem.
Länge sedan en helg såg ut som denna helt ärligt! Tänk vad lite ändring i sin livsstil kan göra skillnad?!
Dock är jag väldigt hostig och det är fan jobbigt att hosta med träningsverk i magen ;)

Jag o Milton har idag svängt runt överallt och tittat i affärer. Han är bästa sonen att ha med på shoppingrunda, det har han alltid varit. Elvira därimot har jag redan ja säkert för ett halvår sedan givit upp hoppet på att kunna ha med haha. Hon är totalt crazy!
Hittade iaf en matta till vardagsrummet som skall inhandlas imorgon efter jobbet. Jippi!!!

God mat o sorglig film slutade kvällen med. Nu sova och hämta in nya krafter för ytterligare en tuff men kul vecka på jobbet. Ska även klämma in tuffa pass på gymmet också såklart ;)

Inga kommentarer: