onsdag 22 september 2010

Bitter...

Säger bara JÄVLA SKIT BIL!!!
Vill inte ha denna bil som bara ger oss problem :(
Vill ha min Ford tillbaka :)

Milton skrek som en stucken gris imorse om att han ville ha t-shirt på sig ute, absolut ingen jacka. Ja det var ju bara 7 grader, burr så det är klart jag ville att ungen skulle ha på sig en jacka. Blev både skrik och massa tårar innan tillslut en flecetröja kom på. Svettig som en kossa begav vi oss sen till dagis.

Mysigt blev det iaf med babysim och lunch med alla tjejerna + bebisarna på greken.
Fika + middag hemma hos Mollys familj.


Elvira ha från ca kl 16 varit en riktigt grinmaja. Väl hemma kl 19.30 blev det pyjamas, en flarra välling och sen tvärdeckade hon.

Nu får jag ångest över att jag inte skickat iväg några paket som folk vunnit av mig på Tradera. Kommer säkert få 7000 negativa omdömmen men fan jag ska sluta sälja där ändå. Men imorgon får jag väl GÅ till både Sabis och Pressbyrån med alla paket som skall skickas för någon bil har jag ju INTE. Är beroende av bil, vill ha en BRA NU! Snälla kan inte någon rik köpa en sprillans till mig???

Ibland har man bra dagar och ibland har man mindre bra dagar och idag hade jag en mindre bra!!
Skulle gjort som jag ville imorse... dra täcket över mig och bara sova hela jäkla dagen.

Inga kommentarer: