söndag 26 september 2010

Nya rutiner.

Ikväll testade vi att lägga lilla Elvira i sin säng vid läggdags. Hon har somnat brevid oss i soffan sedan hon föddes. När vi sedan gått och lagt oss har vi burit in henne.
Igår kväll fick jag ett ryck och bestämde mig för att börja med att lägga henne i sin säng.
Ja det var No Problems :) Hade inte heller förväntat mig det så det var skönt att det gick som jag trott. Sängmobilen fick dock bli sömnmedlet.

Miltonprisen har gått och fått sin galna hosta igen. Den kom från ingenstans. Hoppas på att hela-dagen-medicinering skall ha gjort susen så slipper han bli totalt slut av sina hostattacker stackarn.

Helgen har haft mycket trevliga och roliga stunder.
Träffat Carro och lilla Alexander (va inte igår) i fredags på kladdkaka och lek.
IKEA shopping, kalas för Cornelia 3 år, lite festligheter med kära vänner och mys/seg dag med familjen Åkerman.
Är mycket nöjd med helgens bravader!

Imorgon är det öppna förskolan på schemat. Ja med förutsättningarna att Milton är på dagis och ej hemma o sjuk . Annars kanske farmor Anne inte har något emot att sitta barnvakt till honom 1-2 timmar ;)

puss.

1 kommentar:

Farmor Anne sa...

så klart jag kommer till millen-pillen! :)