söndag 19 september 2010

Valet.

Japp då var det de här med valet. Jag är totalkass när det handlar om politik. Har blivit lite mer insatt detta år men är fortfarande ganska lost kan jag erkänna. Skulle helst vilja ha något mittemallan det röda & blåa. Men jag tog mitt förnuft till fånga och beslutade mig in i det sista dvs när jag stod på plats och skulle lägga i pappret i kuväret :)

Igår blev det utgång med lite tjejer eller aaa ja vi va på stan men det blev inte direkt som vi tänkt oss. Men jag tror nog ändå denna kväll är något vi aldrig glömmer haha. Spriknykter var jag hemma vid 03.00. Nattbuss blev det också. Herregud var inte igår man åkte de. Tack tjejer för en grymt rolig skrattstund på McDonalds. Nästan så att man kände sig lite "pickalurvig" ett tag!!!

Idag har det varit en lugn och skön söndag. Fika nere hos fördetta kollektivet. Kladdkaka och kaffe, häng i soffan framför reprisen av Idol och bebismys :)
Fet
Hemma till middag slängde vi in pommes och korv i ugnen. Lätt men kanske inte så gott men det duger. Gick för att rösta, Milton lekte lite i lekparken, hem och bada ungarna i skumbad, nattning och till sist valvakan med en öl och kexchoklad.
Imorgon tänkte jag hinna med lite fix hemma innan öppna förskolan! Puss och godnatt!!!

Inga kommentarer: