söndag 12 september 2010

Godmorgon söndag.

Idag fick barnen för sig att vakna alldeles för tidigt, nämligen runt 06.45! Ja herrejösses vad hände med sova till 9-10 tiden?!

Men jag tryckte på tvn till barnen och hoppade in i duschen. Kliat i huvudet på mig hela nattne. Någon form av inbillning att jag har fått hårlöss sedan syster sa att hennes söner fått det. Ja Milton sov ju där förra helgen. Men efter att ha användit Robins grejer för torr hårbotten och det har slutat att klia så kanske jag ska sluta tänka på lössen!! Går och tittar i Miltons hår heela tiden så han nästan blir galen haha.
NEEEJ MAMMA DET KLIAR INTE HAR JAG SAGT!!!
Haha gullungen....

Puss!

3 kommentarer:

Madde sa...

Vilken mysig söndag :)

Jessika sa...

Men gud mina små gullungar!!! Hihi vilken söt bild den första (0: saknar mina små sötisar! / gudmor

Anonym sa...

Va söta dem är kram Sofia