tisdag 14 september 2010

LOPPIS

Nu är jag äntligen en bra bit på väg med operation klädrensing!! Är helt slut nu efter att ha fixat hela kvällen. Nu gäller det bara att komma fram till ett datum med syster så vi ska hyra ett bord på någon loppis. Orkar inte med Tradera längre. Mycket jobb för inte så mycket pengar. Maila, packa, skicka osv. Man står på en loppis en dag sen är det över!!

Just nu är det kaos i min hjärna... hela dagen har den varit en stor degklump... Jessika tänkte nog ett antal gånger idag ifall jag blivit dum i huvudet för jag lät så trög många gånger när jag skulle försöka få fram saker. Ibland har man inte alla hästar hemma märker jag.
Typ så här ser det ut nu: ä95it6okr nwxfkzjb.x,slwöu63bd
Ganska grötigt va?!
Försöker komma fram till vettiga saker men hjärnan vill inte inte desamma idag. Lika bra att lägga ned det hela för idag. Fram o tillbaka, som ett jäkla gummiband aaaah suck!!

Inga kommentarer: