lördag 11 september 2010

Lördag.


Idag har vi haft en riktig slö/fix dag. Segade på morgonen, städade lite och ordnade med tvätt, bakade vaniljbullar, storstädade och möblerade i Miltons rum, tog upp ytterligare 325 kassar med kläder från förrådet med barnkläder och till sist blev det lördagsgodis och mys i soffan.
Har nu jag rensat alla kläder!! Lite ska kastas, endel säljas och självklart sparas också mycket eftersom man Kanske vill ha fler barn en dag men också för att endel saker ger man bara inte bort. Vill ha som minne helt enkelt (favoriterna).

Har nu tittat på de där programmet med Oldsberg på ettan. Det var Kjell Bergkvist som var gäst och jag bara älskar honom. Han är grymt bra i alla filmer han har gjort och värkar också vara en helt underbar person utanför filmduken också. Klart en favorit hos mig bland svenska skådespelare!!
Imorgon kommer kusinen hit och leker med Milton sen ska Robin göra god söndagsmiddag är det tänkt ;)
Puss hej!

2 kommentarer:

Janina - mamma till Nicolina sa...

Sv: Tack så mycket! :) och vilka sötingar du har! :)

barnvakten sa...

Åh vad gott med nybakta bullar vi kommer med Abbe snart. Ni är ju vakna ser jag. Abbe sa när han vaknade 08:00 ska jag till milton nu. Så söta dom är som längtar till varandra. Vi syns snart.