torsdag 16 september 2010

På banan igen!


Fan va grym jag känner mig just nu. Haft ett för långt upphåll med träning från gymmet. Visst har jag varit ute på promenader under sommaren men ingen styrka alls. Idag tog jag och Jessika oss iväg för ett pass BodyPump. Fan va kämpigt! Tog mig igenom hela utan att falla ihop, stolt!
Har stretchat massa hemma nu så att jag inte ska behöva få så jävla ont den här gången. I början av sommaren då jag provade första gången kunde jag knappt gå på 1 vecka. Det var så illa en dag att Robin fick komma och lyfta upp mig från toaletten haha, helt sjukt.
Ber till Gud att min stretching nu hjälper en aning.
Nu ska jag käka en banan och glo på politikdebatten. Vilken kväll va?!
Ps. Tror faktiskt nu vad jag ska rösta på i valet på söndag, känns faktiskt rätt bra Ds.

Inga kommentarer: