tisdag 7 september 2010

Promenad!

Eftersom bilen är inne hos bildoktorn blev det promenad till dagis. Ställde Milton på ståbrädan och gick med snabba steg eftersom vi hade försovit oss lite granna. Vi kom precis i lagom tid till brandövningen.

Gick hem igen (hela vägen uppför) med ännu snabbare steg eftersom jag skulle möta upp Jessika&Molly på promenad. Men det blev så att vi tog bussen ut till Emma i Riksten för att sen gå alla morsor tillsammans :)

Tänkte vid 15-tiden att jag går för att hämta Milton på dagis från Emma. En strecka som borde ha tagit ca 15-20 min men som blev ca 40 min pga dåligt lokalsinne. Men promenad fick jag :) Svettig som en gris kom jag fram till dagis för att plocka hem en GLAD prins!! Blev bussen hem.

Imorgon ska vi morsor GÅ till babysimmet men bussen hem för efter är man helt slut även fast det bara är i 30 min. Den där varma lokalen och det varma vattnet gör än alldeles såsig. Man blir minst lika slut som bebisarna.

Idol har nu dragit igång och Milton är jätte glad. "Va bra dom sjunger mamma, många olika som sjunger med många olika röster" säger han när vi ligger i sängen och tittar. Tycker jag var ganska klokt sagt ;)

Inga kommentarer: